FIRMA DE PEISAGISTICA
- Aug
- 10
- Posted by admin
- Posted in Afaceri, Idei
- 2
O astfel de afacere poate incepe cu o suma mica, costurile initiale rezumandu-se la cele de constituire a firmei si la cele necesare achizitiei de unelte de gradinarit, cu care sa puteti dota o echipa de muncitori care sa execute o prima lucrare.
Autorizatii: Firma trebuie sa aiba cat mai multe domenii de activitate care pot avea legatura cu amenajarea de gradini, de la proiectare, amenajare si executii de gradini sau intretinere si pana la consultanta, import-export sau productie.
Angajati: In cazul in care nu ati absolvit Facultatea de Horticultura sau de Peisagistica, cel mai bine este sa angajati un specialist in domeniu, care, eventual, sa se ocupe si de formarea echipelor de lucru. In rest, se lucreaza cu colaboratori, numarul acestora variind in functie de complexitatea lucrarilor.
Procurarea marfii: Este unul dintre cele mai importante aspecte ale acestei afaceri. Puteti procura marfa din pepinierele autohtone, insa din cauza faptului ca nu produc material saditor containerizat trebuie sa acceptati lucrari doar primavara si toamna. Puteti apela insa la importuri de material saditor containerizat si astfel este posibila amenajarea de gradini aproape pe toata perioada anului. Tarile de import sunt Italia , Olanda si Ungaria.
Alte sfaturi: Cel mai bine este ca in timp sa fie constituit un mic depozit de material saditor, care sa fie folosit la eventualele lucrari de mica anvergura. Pentru lucrarile mari se fac importuri directe.
Categorii
Caută o afacere:
Citește articolele noastre de pe:
Like us?
Păreri despre noi:
Primele cuvinte care îmi vin în cap sunt ca acest workshop m-a impresionat…multitudinea de informaţii, majoritea îmi erau necunoscute, lucru care m-a bucurat mult. În urma tuturor informaţiilor primite eu, una ştiu ce am de făcut în continuare. Concluzia este ca mi-a plăcut foarte mult şi vă urez mult succes în continuare! Sunteţi o echipă de nota 10!Mirela Mehedinţu - Participanta workshop "Angajat sau Antreprenor- Cum sa iei decizia in mod corect?" - Bucureşti
Este important sa realizezi ca ai nevoie de ajutor pentru a crea o afacere de succes! Primul pas a fost facut. Am sunat, am achitat, am stabilit prima sedinta! Poate ca ma asteptam la altceva… o persoana dezinteresata, care sa dea cateva solutii , sa dea sfaturi doar cand stabilim sedintele. Credeam ca va rade de ceea ce vreau sa fac si ma va descuraja, pentru ca nu exista o piata mare de desfacere. In schimb am gasit un om care ma incurajeaza, imi simplifica lucrurile si pasii pe care ii am de …Iulia BuciuManagerPeruci Shop
Pe Iulian Serban il cunosc ca si Presedinte al Organizatiei JCI Ploiesti, un om care face diferenta in comunitatea de acolo si nu numai. Cu Steps Business Consulting am colaborat in aprilie 2014 , asa cum ma asteptam nu este totul despre business ci si despre consultanta personalizata. Si mai este ceva, Steps Business Consulting, este despre oameni si cu oameni.Bianca CorauCo Founder & PresidentFemale Leadership Organisation
Paul Ardeleanu, Fondator Speakers ClubAnul acesta, 2015, am avut nevoie de sprijin pentru a imi deschide propria firma. Unul din lucrurile pe care le detest la cote inalte este sa stau la cozile de la institutiile statului si apoi sa vad ca imi lipseste ceva. Pentru ca nu am vrut sa am aceasta bataie de cap am apelat la Iulian, pe care l-am cunoscut atunci cand am asistat la o prezentare a sa. A fost de incredere de la inceput pana la capat, a lucrat intr-un mod extrem de profesionist si mi-a oferit actele atunci cand am avut nevoie…
Multumim mult pentru ajutorul real pe care il acordati fiecaruia. Am recomandat pagina dvs. si altora si va doresc mult succes.Florina G.
Seriozitate, promptitudine, flexibilitate si profesionalism – asa pot caracteriza colaborarea cu tine. Cu siguranta voi mai apela la serviciile tale in viitor! Iar prietenii care intentioneaza sa isi deschida un business deja au din partea mea o recomandare de a lucra cu tine! Multumesc frumos pentru tot!Andreea Hanganu, PFA
Cum să luăm decizia corect? Sunt sigură că am luat cea mai bună decizie atunci când m-am hotărât să particip la acest workshop. Nu a fost deloc unul obișnuit, m-a uimit prin deschidere, sinceritate și aplicabilitate. Am învățat noi lucruri despre mine, am aprofundat ceea ce știam, dar mai ales am învățat cum pot pune pasiune în idei, ideile într-un plan și planul într-o acțiune profitabilă. Tu vrei ca pasiunile tale să prindă viață? Aici e locul perfect să afli cum poți face asta.Monica Marin - Participanta workshop “Angajat sau Antreprenor- Cum sa iei decizia in mod corect?” – Ploiesti
Este bine venita o actiune de genul acesta. Ma bucur ca se promoveaza dezvoltarea antreprenoriala.Marian RujoiuExtreme Training
Am participat pentru a doua oara la un eveniment de acest gen si nu regret nici macar o clipa, fiindca am avut ocazia sa cunosc oameni interesanti, cu povesti inedite, oameni deschisi dialogului si relationarii. Din astfel de experiente poti avea numai de castigat, de aceea nu voi ezita sa particip din nou la evenimente similare.Raluca Ene, Participanta workshop - ''Pașii către afacerea ta''
Eficienta maxima si comunicare grozava. Au livrat exact ce aveam nevoie! Cu siguranta o sa mai apelez la serviciile voastre.Mihai Preda PFA
Comentarii recente
- Viorel on Dizolvarea si radierea unei firme
- Robert Nicolae on FIRMA DE PEISAGISTICA
- Iulian on AFACERE DE IMPRIMAT TRICOURI
- vlad rotundu on AFACERE CU PRODUSE DE COFETARIE – PATISERIE
- Daniela on AFACERE CU PRODUSE DE COFETARIE – PATISERIE
Multilingual Website







Am nevoie de date si costuri
Salut , de ce imprimanta am nevoie pentru imprimare tricouri ? Sau nu am nevoie?