AGENTIE DE ORGANIZAT EVENIMENTE DESTINATE PERSOANELOR FIZICE

 

Evenimentele organizate de către persoanele fizice, ce ar putea fi preluate şi oferite sub forma unor servicii, sunt nunţile, aniversările zilelor de naştere, aniversările absolvirii liceului sau facultăţii etc.

În prezent organizarea acestor evenimente cade în sarcina unei persoane sau a unui grup de persoane fără experienţa necesară în a organiza şi deseori fără timpul necesar pentru a umbla după oferte, diferite cumpărături, invitaţi etc. Mai mult de atât, costurile pe care le implică aceste evenimente sunt deseori exorbitante datorită lipsei de experinţă a organizatorilor în a negocia. Acestea şi multe altele sunt doar câteva motivaţii puternice pentru a începe o astfel de afacere.

Serviciile de organizare de evenimente pentru persoane fizice pot consta în:

• Consultanţă pentru crearea scenariului evenimentului, a imaginii de ansamplu a evenimentului şi designul etapelor din desfăşurarea evenimentului;

• Întocmirea bugetului şi urmărirea acestuia, gestionarea resurselor financiare şi proiecţia asupra costurilor;

• Achiziţionarea produselor şi serviciilor necesare desfăşurării în condiţii optime a evenimentului;

• Decorarea spaţiilor necesare desfăşurării activităţilor;

• Conceperea, tipărirea şi trimiterea invitaţiilor;

• Închirierea logisticii necesare desfăşurării evenimentului (instrumente audio-video, PC-uri) şi a maşinilor;

• Oferirea serviciilor de filmare şi fotografiere;

Vânzarea acestor servicii nu este uşoară, în condiţiile în care mentalitatea majorităţii potenţililor clienţi este de tipul „şi eu pot face acest lucru”. De aceea trebuie să fim pregătiţi să fim convingători. Iată câteva sugestii utile pentru a vă ajuta în activitatea de vânzare a unor asemenea servicii:

• Concepeţi şi utilizaţi o ofertă de servicii scrisă pe care să o aveţi la îndemână în momentul discuţiei cu un potenţial client – serviciul fiind nepalpabil, oferta scrisă este o imagine fizică a ceea ce faceţi şi câştigă încrederea, nu sunt doar vorbe;

• Adresaţi clientului întrebări pentru a-i identifica nevoile şi abia apoi prezentaţi-i serviciile pe care i le puteţi oferi;

• Nu spuneţi preţul serviciilor de la începutul conversaţiei pentru că, fără a şti ce anume faceţi de acei bani, clientul poate avea o reacţie de tipul “ce scump e!”;

• Concepeţi o politică de preţ modulară, în care fiecare sub-serviciu să aibă preţul său – în acest fel veţi evita să-i spuneţi clientului un preţ general, care să difere de cel pe care acesta trebuie să-l plătească;

PUNCTE TARI + PUNCTE SLABE

• Aceste evenimente se organizează des şi neprofesionist – există o reală nevoie pe piaţă;

• Afacerea poate fi concepută a fi condusă iniţial după orele de serviciu, pentru cineva care lucrează de dimineaţă;

• este o afacere de weekend de multe ori, lucru care implică timp investit în viaţa profesională în momente ca sâmbăta seara sau duminica;

• evenimentele se organizează deseori spre seară, iar dacă prezenţa trebuie să existe, acest lucru implică să lucraţi până seara târziu;

OPORTUNITĂŢI  + TEMERI

• fiind o afacere pe care mulţi nu o abordează datorită programului pe care îl presupune, concurenţa nu va fi foarte ridicată;

• această afacere este un pas spre organizarea de evenimente pentru persoane juridice;

• crearea unor relaţii bune cu proprietarii de hoteluri şi săli poate să conducă la organizarea în parteneriat cu aceştia a evenimentelor (ex. cine vine la hotel să organizeze o nuntă este invitat să stabilească detaliile de decorare cu firma specializată);

• proprietarii locaţiilor de desfăşurare, hoteluri sau săli, pot internaliza aceste servicii şi să le ofere contra cost clienţilor care doresc;

Pentru orice alte detalii

Please like & share:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Contact Form Powered By : XYZScripts.com