Credem cu tărie că, pentru o afacere autentică, este nevoie de o realitate bazată pe onestitate şi profesionalism.
Ne place să lucrăm cu oamenii, și să asistăm dezvoltarea unei afaceri, de la stadiul de idee, la cel de generare de profit.
Consultanţă pentru companii:
- Realizarea planului de afaceri;
- Suport pentru implementarea planului de afaceri;
- Analiza pieţei si a concurenţei;
- Identificarea riscurilor şi a oportunităţilor;
- Identificarea şi planificarea necesarului de resurse;
- Suport pentru elaborarea contractelor, consultanţă şi asistenţă în negocierea contractelor;
- Servicii de consultanţă pentru arhivarea documentelor;
- Servicii de Marketing şi Managementul organizaţiei;
- Intermedierea de investitori pentru afacerea Dvs;
- Realizare de materiale promoționale;
- Pregătire documentație sistem de management al siguranței alimentare (ISO 22000:2011; HACCP);
- Implementare sistem de management al siguranței alimentare (ISO 22000:2011; HACCP);
- Pregătire documentație sistem de management al calității (ISO 9001: 2008);
- Implementare sistem de management al calității (ISO 9001: 2008);
- Realizare documentație sisteme de management al calității/siguranței alimentare;
- Realizare proceduri sisteme de management al calității/siguranței alimentare;
- Audit intern sisteme de management al calității/siguranței alimentare.
Descărcaţi de AICI lista de tarife pentru consultanţa de afaceri.
Consultanţă pentru persoane fizice:
- Consultanţă pentru pornirea unei afaceri
Serviciul se adresează persoanelor care doresc să înceapă o afacere şi cuprinde partea de proceduri legale şi realizarea unui plan de afacere (la alegere).
Fie că este vorba de validarea/testarea unei idei de afaceri, primii pași pentru a transforma o idee într-o afacere sau stabilirea unor concepte de bază pentru viitoarea afacere, fie că este vorba de înfiinţări/modificări/dizolvări sau radieri, suntem mereu alături de afacerea dumneavoastră.
Putem oferi şi intermedierea de investitori pentru afacere – la cerere.
Descărcaţi de AICI lista de tarife pentru consultanţa de afaceri.
Vezi portofoliul de Consultanță
Organizare de evenimente
- Cursuri/ workshop-uri/ seminarii de dezvoltare personală sau antreprenorială
Ne implicam activ în dezvoltarea personală şi antreprenoriala şi, până acum, am organizat sau am contribuit la următoarele evenimente:
- Conferinţa Antreprenoriat – Primii pasi, Ploiești– 18/05/2012 – Am pus aici o galerie foto de la eveniment + video
- Conferinţa Career Motivation, Ploieşti – 25/07/2012 – aici este o galerie foto de la eveniment
- Cursuri gratuite de Matematica Vedica împreună cu partenerii noştri (28/09/2012;16/10/2012; 22/10/2012; 24/10/2012; 06/11/2012 – Bucureşti, Ploieşti, Buzau) - aici sunt fotografii de la evenimente.
- Despre valori, moralitate si demnitate cu Dan Puric – 21/01/2013 – Ploieşti
- Leadership Day – GI JCI Prahova – 16/02/2013 – Ploieşti
- Dezvoltarea carierei si internship – 06/03/2013 – Ploieşti
- Public Speaking Event – 07/03/2013 – Ploieşti
- Angajat sau antreprenor? Cum sa iei decizia in mod corect? - 25/04/2013 – Bucureşti
- Angajat sau antreprenor? Cum sa iei decizia in mod corect? - 18/05/2013 – Ploieşti
- Zilele carierei – editia I – GI JCI Prahova - 4-5/05/2013 – Ploieşti
- Conferinta Regionala Antreprenor 2.0 – 11.06.2013 – Ploieşti
- 11even Experiences Ploiești - 15.05.2014 – Ploiești
- Pașii către afacerea ta - 12.07.2014 – Ploiești
- Conferința Afaceri.ro – 24.10.2014 – Ploiești
Tarifele pentru Organizarea de evenimente și Team-building, vor fi negociate direct cu beneficiarii acestor servicii.
Vezi portofoliul de Evenimente
Servicii conexe:
Puteţi salva bani şi timp preţios, pe care să le folosiţi pentru dezvoltarea şi conducerea afacerii, lăsând identificarea celor mai bune servicii de pe piaţă în grija noastră!
Am investit foarte mult timp în găsirea unor parteneri care să ne ajute clienţii să îşi dezvolte business-urile şi să îşi atingă obiectivele.
De aceea, GARANTĂM pentru calitatea serviciilor partenerilor noştrii!
Partenerii noștri vă pot ajuta, dacă aveţi nevoie de:
- Consiliere şi consultanţă juridică
- Contabilitate
- Servicii de facturare
- Webdesign
- Web Hosting
- SEO
- Servicii de traduceri şi interpretariat
- Consultanţă Social Media
- PR
- Sediu sau locaţie pentru afacere
- Servicii foto – video
- Consumabile de birou
- Ştampile
- Mobilier de birou
- Servicii de telefonie şi internet
- Aparatură de birou
Dacă aveţi nevoie de servicii excelente din categoriile de mai sus, sau dacă vreţi să vă ajutăm să identificaţi un alt serviciu de care aveţi nevoie, contactaţi-ne acum la numerele de telefon: 0734 392 319 // 0752 003 785; la e-mail: office@think-business.ro
Categorii
Caută o afacere:
Citește articolele noastre de pe:
Like us?
Păreri despre noi:
Am participat pentru a doua oara la un eveniment de acest gen si nu regret nici macar o clipa, fiindca am avut ocazia sa cunosc oameni interesanti, cu povesti inedite, oameni deschisi dialogului si relationarii. Din astfel de experiente poti avea numai de castigat, de aceea nu voi ezita sa particip din nou la evenimente similare.Raluca Ene, Participanta workshop - ''Pașii către afacerea ta''
Cel mai nonconformist, acid dar extrem de talentat consultant (de start-up si nu numai) cu care am lucrat. Felicitari si multumesc Iulian!Luca IonascuGreen&Clean
Multumim Iulian si Think Business pt ajutorul acordat in proiectul nostru social umanitar desfasurat in 2012-iunie-decembrie – ‘”Ajuta-le sa zambeasca!”, in beneficiul copiilor cu nevoi speciale de la Sc gimnaziala speciala nr.2 Ploiesti. Iti multumim pentru ca ne tii la curent cu evenimente din comunitatea prahoveana, pe care in acest an dorim sa o sprijinim si prin intermediul unei alte organizatii locale.Cristina TudorAsociatia Hope Business Suport
L-am cunoscut pe Iulian ca participant la unul dintre cursurile mele de vanzari si negociere. M-a surprins sa-l vad atat de preocupat sa invete despre un domeniu in care el lucrase deja. Nu doar ca invata, fiecare informatie noua, fiecare activitate, le traia cu bucurie si se gandea imediat cum le poate folosi si chiar le folosea. Venea la urmatorul modul cu o multime de exemple si intelegeri din ceea ce aplica in munca sa. Cand faci ceva cu atata bucurie este imposibil sa nu te dezvolti si sa …Zoia ZarnescuSenior Trainer BootCamp
Este bine venita o actiune de genul acesta. Ma bucur ca se promoveaza dezvoltarea antreprenoriala.Marian RujoiuExtreme Training
Iulian Serban este foarte bun în organizarea de evenimente si va ofera intotdeauna o mana atunci cand va aflati in nevoie. Am avut onoarea sa particip alaturi de Think Business, compania sa, in cateva evenimente pe teme de antreprenoriat si motivare in cariera si nu pot decat sa il recomand cu incredere.Gabriel Chicioreanu, Presedinte4CAREER
Sunt convins ca peste cativa ani vom privi in urma si vom zambi impliniti, cu satisfactia ca am dezvoltat proiecte care si-au pus amprenta asupra celor din jur si noi doi ne vom intalni si vom da mana prieteneste, legati de o prietenie profesionala. Abia astept sa va promovez alte evenimente si sa pun umarul la sustinerea acestei initiativeFlorin GrierasuScrieliber.ro
Pe Iulian Serban il cunosc ca si Presedinte al Organizatiei JCI Ploiesti, un om care face diferenta in comunitatea de acolo si nu numai. Cu Steps Business Consulting am colaborat in aprilie 2014 , asa cum ma asteptam nu este totul despre business ci si despre consultanta personalizata. Si mai este ceva, Steps Business Consulting, este despre oameni si cu oameni.Bianca CorauCo Founder & PresidentFemale Leadership Organisation
Cum să luăm decizia corect? Sunt sigură că am luat cea mai bună decizie atunci când m-am hotărât să particip la acest workshop. Nu a fost deloc unul obișnuit, m-a uimit prin deschidere, sinceritate și aplicabilitate. Am învățat noi lucruri despre mine, am aprofundat ceea ce știam, dar mai ales am învățat cum pot pune pasiune în idei, ideile într-un plan și planul într-o acțiune profitabilă. Tu vrei ca pasiunile tale să prindă viață? Aici e locul perfect să afli cum poți face asta.Monica Marin - Participanta workshop “Angajat sau Antreprenor- Cum sa iei decizia in mod corect?” – Ploiesti
Va recomand sa urmariti acest site pentru ca aveti ce sa vedeti. Cresterea este exponentiala si demna de remarcat. Prahova a mai castigat un tanar valoros care sigur va schimba multe lucruri in bine. Si-a legat deja numele de evenimente importante din viata Municipiului Ploiesti si a schimbat deja, in bine, cateva destine. Tu poti fi urmatorul!Dan AlexePromovam Prahova
Comentarii recente
- Oprinoi on Dizolvarea si radierea unei firme
- Tușa Luciana on Taranii pot vinde in piete fara stampila, doar cu certificat de producator
- Bogdan on Procedura autorizarii unui service-auto
- Coaca on Excluderea unui asociat (dintr-o societate comerciala)
- Camelia on AFACERE CU PRODUSE DE COFETARIE – PATISERIE
Multilingual Website






