Programul SRL-D

Sau, altfel spus: PROGRAMUL PENTRU STIMULAREA ÎNFIINŢĂRII ŞI DEZVOLTĂRII MICROÎNTREPRINDERILOR DE CĂTRE ÎNTREPRINZĂTORII TINERI.

Despre SRL-D am scris in fiecare an si, la finalul articolului vei gasi linkuri catre posturile mai vechi pe acesta tema.

Pentru ca ne pregatim de lansarea acestui program pentru 2014, am facut mai jos, o sinteza cu cele mai importante detalii despre el:

Obiective:

  • dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale bazate pe cunoaşterea şi gestionarea optimă a resurselor, în vederea adaptării rapide la rigorile determinate de globalizarea pieţelor;
  • stimularea şi sprijinirea demarării şi dezvoltării firmelor nou-înfiinţate (start-up-uri) prin facilitarea accesului acestora la finanţare;
  • facilitarea accesului tinerilor la sursele de  finanţare.

Aplicanţi eligibili:

Societăţi comerciale infiintate de persoane fizice, care îndeplinesc la data depunerii formularului de înscriere în Program următoarele condiţii:

  • au până la 35 de ani
  • nu au mai deţinut calitatea de acţionar sau asociat al unei întreprinderi constituite în Spaţiul Economic European
  • Înfiinţează pentru prima dată o societate comercială cu răspundere limitată în condiţiile Legii 31/1990

Asistenţă finaciară nerambursabilă: maxim 50% din valoarea  proiectului, dar nu mai mult de 10.000 de euro/beneficiar.

Cheltuieli eligibile (care pot fi finanţate):

- Investiţii în active corporale:

  • Terenuri, amenajarea de terenuri
  • Construcţii pentru desfăşurarea activităţii
  • Achiziţia de spaţii
  • Achiziţia de mobilier pentru dotarea spaţiilor
  • Echipamente tehnologice, maşini, instalaţii de lucru şi tehnică de calcul etc
  • Mijloace de transport marfă

- Investiţii în active necorporale: (maxim 40% din valoarea proiectului)

  • Brevete, licenţe, mărci comerciale şi alte drepturi similare
  • Realizare site

- Alte costuri de operare: pe o perioadă de maxim 1 an, aferentă implementării

  • Costuri de înfiinţare
  • Costuri curente cu: materii prime, materiale consumabile, costuri de personal, costuri de training
  • Servicii externe: contabilitate şi consultanţă (maxim 5 % din valoarea proiectului)
  • Costuri legate de încălzire, gaz electriitate şi alte utilităţi
  • Costuri administrative
  • Chirii
  • Costuri de promovare, atât online, cât şi pe suport de hârtie

Procesul de evaluare:

  • Înregistrarea online a proiectelor
  • Depunerea documentelor justificative la OTIMMC în maxim 10 zile lucratoare
  • Evaluarea administrativă şi de eligibilitate
  • Evaluarea proiectului şi emiterea scrisorii de acceptare sau respingere la finanţare

Alte posturi pe aceeasi tema poti gasi aici, aici si aici.

Noi oferim si consultanta celor ce vor sa depuna un proiect in cadrul acestui program, asadar, ne poti contacta folosind formularul de mai jos sau la datele din pagina de contact.

Spor si inspiratie.

 

Please like & share:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Contact Form Powered By : XYZScripts.com