Procedura birocratica pt PFA
- Apr
- 20
- Posted by admin
- Posted in Afaceri, Idei, Consultanta, Diverse, Proceduri, Acte Necesare
- 1
Ziarul Financiar începe campania “Debirocratizaţi economia”. Citiţi astăzi cât de complicat este pentru o persoană fizică să-şi facă cea mai simplă formă de business: PFA, adică persoană fizică autorizată.
Dacă un muncitor într-o fabrică de pâine vrea să-şi facă o mică afacere cu covrigi, nu poate merge într-un singur loc, la o unică instituţie care în două ore să îi elibereze actele necesare, ci trebuie să se apuce de un adevărat slalom.
Acte legalizate la notariat, autorizaţie de la asociaţia de proprietari privind folosirea sediului profesional (în cazul în care covrigăria se deschide la parterul unui bloc), dosar cu minimum opt acte la Oficiul Registrului Comerţului Teritorial (ORCT).
“E abstractă procedura asta: cu atâtea acte şi cereri. Nici măcar nu ştiu cum să completez formularele. M-aş aştepta să găsesc…cititi continuarea AICI

Categorii
Caută o afacere:
Citește articolele noastre de pe:
Like us?
Păreri despre noi:
Seriozitate, promptitudine, flexibilitate si profesionalism – asa pot caracteriza colaborarea cu tine. Cu siguranta voi mai apela la serviciile tale in viitor! Iar prietenii care intentioneaza sa isi deschida un business deja au din partea mea o recomandare de a lucra cu tine! Multumesc frumos pentru tot!Andreea Hanganu, PFA
Pe Iulian Serban il cunosc ca si Presedinte al Organizatiei JCI Ploiesti, un om care face diferenta in comunitatea de acolo si nu numai. Cu Steps Business Consulting am colaborat in aprilie 2014 , asa cum ma asteptam nu este totul despre business ci si despre consultanta personalizata. Si mai este ceva, Steps Business Consulting, este despre oameni si cu oameni.Bianca CorauCo Founder & PresidentFemale Leadership Organisation
Mi-a placut foarte mult evenimentul si chiar simt ca am aflat lucuri pe care nu le stiam. Un curs foarte interesant si util, un foarte bun punct de plecare pentru oricine vrea sa isi inceapa o afacere.Paula Prahoveanu, Participanta Seminar - ''Pașii către afacerea ta''
Simplu, scurt si la obiect. Fara expresii de gen „stai asa ca….”. Asa pot caracteriza lucrul cu Iulian. Pot spune ca deschiderea de firma a fost mult mai facila avandu-l consultant. Recomand tuturor celor care vor sa colaboreze cu un tip profesionist si sa aibe si raspuns prompt.Dragos JianuCo-fondatoruAdvertise
Multumim mult pentru ajutorul real pe care il acordati fiecaruia. Am recomandat pagina dvs. si altora si va doresc mult succes.Florina G.
Iulian Serban este foarte bun în organizarea de evenimente si va ofera intotdeauna o mana atunci cand va aflati in nevoie. Am avut onoarea sa particip alaturi de Think Business, compania sa, in cateva evenimente pe teme de antreprenoriat si motivare in cariera si nu pot decat sa il recomand cu incredere.Gabriel Chicioreanu, Presedinte4CAREER
Informații utile, foarte bine structurate și foarte frumos prezentate.Roxana Nicolae, Participanta workshop - ''Pașii către afacerea ta''
Va recomand sa urmariti acest site pentru ca aveti ce sa vedeti. Cresterea este exponentiala si demna de remarcat. Prahova a mai castigat un tanar valoros care sigur va schimba multe lucruri in bine. Si-a legat deja numele de evenimente importante din viata Municipiului Ploiesti si a schimbat deja, in bine, cateva destine. Tu poti fi urmatorul!Dan AlexePromovam Prahova
In trei zile am avut: actele unei firme noi, stampila si cartile de vizita. Multumesc Think Business.Anatolie Chirica - Owner - Reserved Import-Export
Thank you. Great team, great project, great work. Julian and his team are amaizingDarilha Silva![]()
Comentarii recente
- Viorel on Dizolvarea si radierea unei firme
- Robert Nicolae on FIRMA DE PEISAGISTICA
- Iulian on AFACERE DE IMPRIMAT TRICOURI
- vlad rotundu on AFACERE CU PRODUSE DE COFETARIE – PATISERIE
- Daniela on AFACERE CU PRODUSE DE COFETARIE – PATISERIE
Multilingual Website







Da, si mie mi-a luat o gramada de timp sa-mi deschid PFA-ul. Parca as fi deschis un centru de cercetare
Pai in primul rand a trebuit sa fac o scoala in domeniu, si apoi am continuat cu actele necesare si terminand cu plata unei sume de bani la trezorerie, etc.
Nu mai stiu exact ce mai era, au trecut ceva ani de atunci… 2007.