Impactul Noului Cod Vamal asupra Portului Constanta
- Jul
- 07
- Posted by admin
- Posted in Diverse, Evenimente, Resurse, Utile, Recomandari
Până în acest moment au fost publicate, în Monitorul oficial, 10 Ordine naționale conținând norme de aplicare a noului Cod Vamal (ICS, ECS, AEO, notificare de reexport etc.). De asemenea, alte 20 de proiecte sunt postate spre dezbatere publică pe site-ul customs.ro. Pe baza acestora, operatorii economici vor derula operațiunile vamale în noile condiții.
La aproape două luni după intrarea în vigoare, Deloitte România împreună cu reprezentanții Direcției Generale a Vămilor, a Biroului Vamal Constanţa Nord şi a Biroului Vamal Constanţa Sud vă invită să aflați principalele implicații ale Noului Cod Vamal al Uniunii Europene și a normelor de aplicare ale acestuia asupra operațiunilor vamale derulate în portul Constanța.
Vă invităm să vă alăturați discuțiilor pe 29 iulie 2016 la Constanța, în cadrul unui eveniment organizat de Deloitte România, cu sprijinul BusinessMark Event Management, “Impactul Noului Cod Vamal asupra Portului Constanța”.
Printre temele analizate în cadrul conferinței se vor afla:
- Ce aduce noul Cod Vamal pentru Portul Constanța?
- Intrarea și ieșirea mărfurilor din zona liberă/portul liber potrivit noului Cod Vamal
- Avantajele AEO în Portul Constanța
- Simplificări vamale pentru transportul maritim și fluvial
- Securizarea operaţiunilor vamale în relaţia cu autorităţile vamale (Informaţii Obligatorii)
Specialiștii care vor dezbate aceste problematici sunt:
- CLAUDIU ARDELEANU– Director General, Direcția Generală a Vămilor
- FLORENTINA IOANEI– Șef Birou Vamal Constanța
- CONSTANTINA FIRĂNESCU– Șef Birou Vamal Constanța Sud Agigea
- MIHAI PETRE– Senior Manager servicii fiscale, Deloitte România
- DANIELA NEAGOE– Senior Consultant servicii fiscale, Deloitte România
“Impactul Noului Cod Vamal asupra Portului Constanta” va avea loc in data de 29 IULIE 2016, la Hotel Del Mar Mamaia, Constanţa.
Un eveniment: Deloitte Romania organizat cu sprijinul BusinessMark Event Management.
Evenimentul are drept parteneri media: Avocatura.com, Legal Marketing, Juridice.ro, Juristpedia, Finzoom, Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Business Editors, Economic ZOOM, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Chalbert, Transilvania Business, Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Antreprenor in Romania, Rabbit Media si Plan de afacere.ro.
Pentru detalii si inscrieri, acceseaza www.business-mark.ro sau contacteaza-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic.
Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.
Categorii
Caută o afacere:
Citește articolele noastre de pe:
Like us?
Păreri despre noi:
Think Business.ro mi-a realizat planul de afacere pe baza caruia am obtinut finantarea pe care o cautam. Va multumesc si va recomand!Cristian Florescu
Multumim mult pentru ajutorul real pe care il acordati fiecaruia. Am recomandat pagina dvs. si altora si va doresc mult succes.Florina G.
Cel mai nonconformist, acid dar extrem de talentat consultant (de start-up si nu numai) cu care am lucrat. Felicitari si multumesc Iulian!Luca IonascuGreen&Clean
Cum să luăm decizia corect? Sunt sigură că am luat cea mai bună decizie atunci când m-am hotărât să particip la acest workshop. Nu a fost deloc unul obișnuit, m-a uimit prin deschidere, sinceritate și aplicabilitate. Am învățat noi lucruri despre mine, am aprofundat ceea ce știam, dar mai ales am învățat cum pot pune pasiune în idei, ideile într-un plan și planul într-o acțiune profitabilă. Tu vrei ca pasiunile tale să prindă viață? Aici e locul perfect să afli cum poți face asta.Monica Marin - Participanta workshop “Angajat sau Antreprenor- Cum sa iei decizia in mod corect?” – Ploiesti
Multumim Iulian si Think Business pt ajutorul acordat in proiectul nostru social umanitar desfasurat in 2012-iunie-decembrie – ‘”Ajuta-le sa zambeasca!”, in beneficiul copiilor cu nevoi speciale de la Sc gimnaziala speciala nr.2 Ploiesti. Iti multumim pentru ca ne tii la curent cu evenimente din comunitatea prahoveana, pe care in acest an dorim sa o sprijinim si prin intermediul unei alte organizatii locale.Cristina TudorAsociatia Hope Business Suport
Primele cuvinte care îmi vin în cap sunt ca acest workshop m-a impresionat…multitudinea de informaţii, majoritea îmi erau necunoscute, lucru care m-a bucurat mult. În urma tuturor informaţiilor primite eu, una ştiu ce am de făcut în continuare. Concluzia este ca mi-a plăcut foarte mult şi vă urez mult succes în continuare! Sunteţi o echipă de nota 10!Mirela Mehedinţu - Participanta workshop "Angajat sau Antreprenor- Cum sa iei decizia in mod corect?" - Bucureşti
Mi-a placut foarte mult evenimentul si chiar simt ca am aflat lucuri pe care nu le stiam. Un curs foarte interesant si util, un foarte bun punct de plecare pentru oricine vrea sa isi inceapa o afacere.Paula Prahoveanu, Participanta Seminar - ''Pașii către afacerea ta''
Este bine venita o actiune de genul acesta. Ma bucur ca se promoveaza dezvoltarea antreprenoriala.Marian RujoiuExtreme Training
Iulian Serban este foarte bun în organizarea de evenimente si va ofera intotdeauna o mana atunci cand va aflati in nevoie. Am avut onoarea sa particip alaturi de Think Business, compania sa, in cateva evenimente pe teme de antreprenoriat si motivare in cariera si nu pot decat sa il recomand cu incredere.Gabriel Chicioreanu, Presedinte4CAREER
Va recomand sa urmariti acest site pentru ca aveti ce sa vedeti. Cresterea este exponentiala si demna de remarcat. Prahova a mai castigat un tanar valoros care sigur va schimba multe lucruri in bine. Si-a legat deja numele de evenimente importante din viata Municipiului Ploiesti si a schimbat deja, in bine, cateva destine. Tu poti fi urmatorul!Dan AlexePromovam Prahova
Comentarii recente
- Viorel on Dizolvarea si radierea unei firme
- Robert Nicolae on FIRMA DE PEISAGISTICA
- Iulian on AFACERE DE IMPRIMAT TRICOURI
- vlad rotundu on AFACERE CU PRODUSE DE COFETARIE – PATISERIE
- Daniela on AFACERE CU PRODUSE DE COFETARIE – PATISERIE
Multilingual Website






