FIRMĂ DE MATERIALE PUBLICITARE GONFLABILE

 

Investiţie: afacerea se poate începe cu un stoc iniţial de materii prime, un cutter potler şi două maşini de cusut (preferabil second-hand). Deoarece principiul de fabricaţie al gonflabilelor este menţinerea presiunii interioare, adăugaţi la bugetul obţinut preţul a două-trei turbine (ventilatoare), suficiente pentru început.

Procesul de fabricaţie: Se proiectează un model, se taie tiparul cu cuttler-potler-ul, se cos şi se lipesc bucăţile. Presiunea interioară a produsului se menţine cu ajutorul unei turbine speciale. Avantajul faţă de un produs gonflabil classic: chiar dacă este înţepat nu se desumflă.

Angajaţi: Se poate începe cu trei oameni. Este bine să aibă experienţă, fabricarea gonflabilelor cerând multă îndemânare. Dacă nu găsiţi persoane care să mai fi lucrat în domeniu, este preferabil să alegeţi oameni care au noţiuni de croitorie.

Context de piaţă: Concurenţa este slabă şi cererea destul de bună. Un producător de materiale publicitare gonflabile care se respectă şi vrea să ajungă să câştige bine poate intra pe piata in aceasta perioada relativ usor.

Please like & share:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Contact Form Powered By : XYZScripts.com