De ce sa mergi la evenimente de business?

 

Stiu, nu este o intrebare inchisa. Nu poti sa spui doar da sau nu, trebuie sa te gandesti si sigur ai deja argumente pro sau contra.

Intainte de a raspunde, vreau sa-ti povestesc ceva. In ultimul an, am participat la cateva astfel de evenimente, unele mai bine organizate decat altele, unele de la care am plecat impresionat si, de foarte putine ori, dezamagit. Dupa cum probabil stii, am si inceput, impreuna cu parteneri, sa organizam si noi evenimente de business sau componenta sociala. Dar astazi vreau sa scriu putin despre cele la care am participat, fara sa fiu implicat in organizare.

Am constatat un tipar al oamenilor care participa. De regula, sunt tineri si vin acolo sa invete sau sa vada pe cineva anume (speakerii vand evenimentul mai bine decat orice altceva), sunt curiosi, intreaba, se bucura si sunt impresionati de oameni care au reusit. Vezi pe chipurile lor ca vor sa reuseasca si chiar vor reusi. Fie ca au o idee geniala, fie ca vor sa participe in proiectele altora, oamenii astia invata si se vor dezvolta pentru ca au un element esential pentru reusita si anume actiunea. Curiozitatea si dorinta lor de dezvoltare ii face sa actioneze. 

Stiu ca in perioada asta au fost si sunt multe evenimente care merita atentia noastra. Personal am fost impresionat de : Business Days, Speakers’a Arena, Serile AS, Conferinta Rolul bancilor in restructurarea companilor (tinuta exemplar la BNR), Conferinta Succes pentru Romania si nu in ultimul rand “21 de motive pentru care afacerile cresc” tinuta de Lorand Soares Szasz, care mi-a depasit cu foarte mult asteparile si caruia ii multumesc aici pentru lectia pe care am primit-o. (vreau sa le multumesc si partenerilor nostri de la LEARN&GO pentru ca au facut posibile participarile).

Dar sa revenim la intrebare: de ce sa participi?

- pentru ca daca vrei ca “focul” din tine sa nu se stinga, ai nevoie de motivatie si de exemple de succes

- poti cunoaste foarte usor oameni care vor fi dispusi sa te ajute daca ceea ce le propui este congruent cu activitatea/asteptarile lor

- vei vedea o alta fata a networking-ului si drumul tau de la idee la afacere va prinde contur mai usor

- vei invata prin experienta directa de la cei care au dovedit ca merita sa fie pe scena

- e esential sa testezi ce spun cei care au reusit si vei fi surprins de rezultate  

Dar preturile, de care toti ne temem, doar sunt evenimente pentru oameni cu bani, nu?

Nu! Pentru cei din top management exista intotdeauna pachete exclusiviste, speakeri internationali de top si programe de coaching la care, cel putin la inceput, pare imposibil sa participi. Dar sunt si evenimente, ca cel organizat de Lorand, gratuite care iti pot schimba viziunea; de asemenea sunt concursuri: pe facebook, pe siteul evenimentului, pe bloguri/ siteuri partenere sau pe forumuri.

Mi-ar placea tare mult sa-mi spui si tu la ce eveniment ai mers si ce ti-a placut si ce nu.

Si, pentru ca sezonul cadourilor e aproape, ar fi interesant sa vedem si un eveniment la care ai vrea sa mergi si la care acum pare imposibil sa ajungi, mai ales din cauza pretului. 

 

 

 

Please like & share:

One Response so far.

  1. […] pe : http://www.think-business.ro Ajuta sa dam mai departe stirile de bine!TweetSa dam stirea de bine mai departe: Bookmark the […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Contact Form Powered By : XYZScripts.com