Bucharest Start Up City – Finanțări de 50.000 Euro pentru antreprenorii din București
- Apr
- 17
- Posted by admin
- Posted in Afaceri, Idei, Consultanta, Cum sa..., Diverse
- 1
Regulamentul Start-Up City, pus în dezbatere publică
Antreprenorii la inceput de drum, din Bucuresti, isi vor putea finanta viitoarele afaceri prin programul Bucharest Start-up City.
Vedeti AICI proiectul pe site-ul primariei
Beneficiarii vor primi cate 50.000 euro din bugetul total alocat de 10 milioane euro. Se estimeaza un numar de 200 de Startup-uri fondate de antreprenorii din Bucuresti.
Bucharest Start-up City va incepe in Capitala din 2019. Estimarea lansarii programului este in Aprilie – Iunie 2019.
”Protocolul pe care l-am semnat azi conține mai mulți pași. Vom continua să lucrăm pentru mediul antreprenorial din București prin înființarea unor incubatoare, a unui fond de investiții pentru capital. Vom implementa un ecosistem de afaceri. Este prima inițiativă a unui oraș la nivel național. În București sunt foarte mulți oameni care au inițiative antreprenoriale. E păcat că în cazul Start-Up Nation să fie excluși bucureștenii”, spune și Florin Jianu, preşedintele Consiliului Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), partenerul Primăriei București în acest program.
Potrivit acestuia, în cadrul programului Bucharest Start-Up City organizatorii vor acorda o atenție deosebită în ceea ce privește planurile de afaceri. ”Aceasta trebuie să primeze, pentru că nu e un concurs de primul venit, primul sosit, este un concurs care ține cont de calitatea afacerilor”, a declarat Jianu.
Acesta a precizat faptul că aplicațiile vor fi deschise în primele luni ale anului viitor, februarie – martie, ca programul să înceapă din luna mai 2019.
”Business-urile sunt foarte largi. Eu mă uit la zona IT, la zona industriilor creative, la tineri care sunt studenți la ASE, la Medicină, la Arhitectură. Antreprenorii cu potențial pot veni din orice domeniu. Eu m-aș uita și spre domenii care pot oferi rezolvări pentru probleme pe care le are Capitala. Evaluarea lor se va face în baza unui punctaj, a analizei unui plan de afaceri. Și chiar vom pune accent pe calitatea acestor planuri. Vom avea grijă și pentru monitorizarea cheltuirii acestor fonduri”, a mai spus Florin Jianu.
1. Beneficiari eligibili
-
Intreprindere infiintata dupa 01 Ianuarie 2019;
-
Asociatul/administratorul nu a mai avut/nu are actiuni in alta firma cu acelasi cod CAEN autorizat in ultimii doi ani;
-
Beneficiarul angajeaza, dupa aprobarea proiectului, minim 1 persoana;
-
Firma are sediul si punctul de lucru in Bucuresti.
2. Activitati eligibile
-
Echipamente tehnologice, inclusiv echipamente IT tehnică de calcul tip PC, format din: unitate centrală, server, monitor, imprimantă /copiator /multifuncţională, inclusiv sisteme portabile, licenţe necesare desfăşurării activităţii, sisteme audio-video, cu excepţia jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, automatelor muzicale;
-
Prin echipamente tehnologice, conform grilei de punctaj, se înțeleg toate bunurile descrise în grupele 2.1, 2.2. si 2.3.6. din H.G. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, sau obiecte de inventar asimilate grupelor menționate;
-
Achiziţionarea de spaţii de lucru, spaţii de producţie şi spaţii pentru prestări servicii şi comerţ. Valoarea activului ce urmează a fi achiziţionat în cadrul programului se va face pe baza unei evaluări al unui expert evaluator ANEVAR, cu excepţia spaţiilor mobile de lucru/ producţie / prestări servicii / comerț. Activele din cadrul acestei categorii nu trebuie să aibă destinaţie locativă, la momentul achiziției;
-
Mijloace de transport: autoturisme electrice, biciclete, biciclete electrice, etc.
(2) Pentru activitățile de rent a car, școli de șoferi și pilotaj, transporturi cu taxi-uri nu este limitată valoarea maximă și numărul de mijloace de transport achiziționate.
(3) Pentru alte activități în afara celor prevăzute la alin (2), autoturismele sunt eligibile pentru toate activitățile din cadrul programului cu justificarea necesității achiziționării acestora în planul de afaceri, în limită maximă de 40.000 lei și maxim 1 autoturism / beneficiar.
-
Achiziţionarea de mobilier, aparatură birotică şi sisteme de protecţie a valorilor umane şi materiale;
-
Achiziţionarea de instalaţii/echipamente specifice în scopul obţinerii unei economii de energie, precum şi sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităţilor pentru care a solicitat finanţare;
-
Achiziţionarea de instalaţii de încălzire sau climatizare aferente spaţiului de desfășurare a activității de comerţ, producţie sau servicii;
-
Salariile, utilitățile (energie electrica, gaze, salubritate, abonament telefon si internet) și cheltuielile aferente chiriilor pentru spaţii de lucru, spaţii de producţie şi spaţii pentru prestări servicii şi comerţ. Spatiile pentru care se acorda chirie nu trebuie să aibă destinaţie locativă.
-
Realizarea unei pagini web pentru prezentarea și promovarea activităţii solicitantului şi a produselor sau serviciilor, inclusiv promovare online si cheltuieli înregistrare domeniu fără hosting, pentru operatorii economici care nu deţin alt site şi care trebuie să fie funcţional la data depunerii cererii de eliberare a ajutorului de minimis și pe toată perioada de monitorizare, în limita maximă a 6.000 lei;
-
Active necorporale referitoare la brevete de inventie, francize , etichetare ecologică;
-
Activitate (cheltuiala) obligatorie: Cursuri de dezvoltare a abilitatilor antreprenoriale desfasurate in Romania sau in alta tara membra a Uniunii Europene, in valoare de maxim 1.000 Lei;
-
Taxa pe valoarea adăugată (TVA) nedeductibilă pentru aplicanții neplătitori de TVA conform Codului Fiscal;
-
Consultanţă pentru întocmirea documentaţiei în vederea obţinerii finanţării în cadrul prezentului program şi implementarea proiectului, dar nu mai mult de 8.000 lei; Această activitate poate fi efectuată înainte de semnarea acordului de finanţare. Furnizorii de servicii de consultanţă eligibili în cadrul Programului pot fi numai organizaţii furnizoare de consultanţă care au dreptul legal de a desfășura acest tip de activitate, respectiv au activitatea de consultanță în statut sau sunt întreprinderi care au ca activitate autorizată a fi desfăşurată una dintre activităţile incluse în cod CAEN clasa 70.
-
Software-uri necesare desfăşurării activităţii in valoare de maxim 80.000 Lei. Pentru comerţul on-line limita este 20.000 Lei; Pentru codul CAEN 6201 nu sunt eligibile cheltuieli cu programe software necesare desfasurarii activitatii pentru care se solicita finantare;
-
Cheltuieli financiare aferente creditelor/garantiilor obtinute pentru creditele contractate de beneficiari;
-
O placuta informativa cu privire la program, in exteriorul spatiului de la locatia de implementare a proiectului.
3. Ajutor financiar
-
Microintreprinderi : minim 90% din valoarea totala a cheltuieilor eligibile;
-
Intreprinderi mici: minim 90% din valoarea totala a cheltuieilor eligibile;
-
Intreprinderi mijlocii: minim 90% din valoarea totala a cheltuieilor eligibile;
Valoarea maximă a AFN nu poate depăşi suma de 239.985 Lei pentru fiecare beneficiar.
Evaluarea planurilor de afaceri va fi realizata in 3 etape:
Faza A – evaluarea eligibilitatii si verificarea administrativa a aplicatiei;
Faza B – evaluarea tehnico-financiara
Faza C – interviu
Urmarim evolutia si punem aici detaliile, cum apar.
Daca doriti sa colaboram, va stam la dispozitie office@think-business.ro
Categorii
Caută o afacere:
Citește articolele noastre de pe:
Like us?
Păreri despre noi:
In trei zile am avut: actele unei firme noi, stampila si cartile de vizita. Multumesc Think Business.Anatolie Chirica - Owner - Reserved Import-Export
Primele cuvinte care îmi vin în cap sunt ca acest workshop m-a impresionat…multitudinea de informaţii, majoritea îmi erau necunoscute, lucru care m-a bucurat mult. În urma tuturor informaţiilor primite eu, una ştiu ce am de făcut în continuare. Concluzia este ca mi-a plăcut foarte mult şi vă urez mult succes în continuare! Sunteţi o echipă de nota 10!Mirela Mehedinţu - Participanta workshop "Angajat sau Antreprenor- Cum sa iei decizia in mod corect?" - Bucureşti
Mi-a placut foarte mult evenimentul si chiar simt ca am aflat lucuri pe care nu le stiam. Un curs foarte interesant si util, un foarte bun punct de plecare pentru oricine vrea sa isi inceapa o afacere.Paula Prahoveanu, Participanta Seminar - ''Pașii către afacerea ta''
Cel mai nonconformist, acid dar extrem de talentat consultant (de start-up si nu numai) cu care am lucrat. Felicitari si multumesc Iulian!Luca IonascuGreen&Clean
Seriozitate, promptitudine, flexibilitate si profesionalism – asa pot caracteriza colaborarea cu tine. Cu siguranta voi mai apela la serviciile tale in viitor! Iar prietenii care intentioneaza sa isi deschida un business deja au din partea mea o recomandare de a lucra cu tine! Multumesc frumos pentru tot!Andreea Hanganu, PFA
Think Business.ro mi-a realizat planul de afacere pe baza caruia am obtinut finantarea pe care o cautam. Va multumesc si va recomand!Cristian Florescu
Pe Iulian Serban il cunosc ca si Presedinte al Organizatiei JCI Ploiesti, un om care face diferenta in comunitatea de acolo si nu numai. Cu Steps Business Consulting am colaborat in aprilie 2014 , asa cum ma asteptam nu este totul despre business ci si despre consultanta personalizata. Si mai este ceva, Steps Business Consulting, este despre oameni si cu oameni.Bianca CorauCo Founder & PresidentFemale Leadership Organisation
Multumim mult pentru ajutorul real pe care il acordati fiecaruia. Am recomandat pagina dvs. si altora si va doresc mult succes.Florina G.
Thank you. Great team, great project, great work. Julian and his team are amaizingDarilha Silva![]()
Este important sa realizezi ca ai nevoie de ajutor pentru a crea o afacere de succes! Primul pas a fost facut. Am sunat, am achitat, am stabilit prima sedinta! Poate ca ma asteptam la altceva… o persoana dezinteresata, care sa dea cateva solutii , sa dea sfaturi doar cand stabilim sedintele. Credeam ca va rade de ceea ce vreau sa fac si ma va descuraja, pentru ca nu exista o piata mare de desfacere. In schimb am gasit un om care ma incurajeaza, imi simplifica lucrurile si pasii pe care ii am de …Iulia BuciuManagerPeruci Shop
Comentarii recente
- Vasile on Despre indemnizatia de somaj
- Bill on Taranii pot vinde in piete fara stampila, doar cu certificat de producator
- Teo on Ce beneficii am, ca tanar, daca incep o afacere?
- Oprinoi on Dizolvarea si radierea unei firme
- Tușa Luciana on Taranii pot vinde in piete fara stampila, doar cu certificat de producator
Multilingual Website







Imi place blog-ul, sa mai postati!