Antreprenor în economia socială – 21 – 26 mai 2012 Bucuresti
- Apr
- 21
- Posted by admin
- Posted in Afaceri, Idei, Consultanta, Diverse, Evenimente, Opportunities, Resurse, Utile, Recomandari
Fundaţia Unimpresa Formazione, în calitate de partener în cadrul proiectului „Parteneriate active pentru dezvoltarea economiei sociale”, nr. POSDRU/84/6.1/S/53561, dezvoltat în cadrul Axei prioritare 6 – Promovarea incluziunii sociale, Domeniul major de intervenţie 6.1 – Dezvoltarea economiei sociale, anunţă începerea înscrierilor pentru cursul “Antreprenor în economia socială”, desfăşurat la Bucureşti, în perioada 21-26 mai 2012.
Participarea la curs este gratuită.
Dosarul de înscriere va cuprinde următoarele documente:
- copie CI/BI;
- copie certificat de naştere (în cazul CI noi, în care nu apar prenumele părinţilor)
- copie certificat căsătorie (dacă este cazul);
- copie diplomă ultima formă de învăţământ absolvită (minim diplomă de bacalaureat, în orice domeniu);
- CV-ul şi documente care să demonstreze experienţa în domeniu;
- scrisoare de motivaţie în care să fie expuse, pe scurt, motivele pentru care s-a ales înscrierea la acest curs.
Dosarele de înscriere vor fi trimise în perioada 09 – 25 aprilie 2012, în atenţia Florentinei Raicu, prin e-mail f.raicu@confindustria.ro sau fax +40.(0).31.805.31.84.
Dosarele care nu sunt complete nu vor fi luate in considerare, fiind descalificate.
Numărul de locuri disponibile: 28.
Pe baza punctajelor obţinute se va realiza un clasament, iar persoanele astfel selectate vor fi anunţate prin email.
Participanţii vor avea ocazia sa-şi însuşească noţiuni referitoare la antreprenoriatul în economia socială şi să dobândească o serie de competenţe necesare care să-i ajute în identificarea tipurilor de specialişti, la aplicarea legislaţiei specifice, gestionarea resurselor umane, aplicarea instrumentelor de management şi marketing în economia socială, gestionarea financiară şi contabilă, elaborarea şi implementarea planului de afaceri, accesarea diferitelor surse de finanţare, stabilirea şi contracararea riscurilor afacerii.
Cursul se va desfăşura pe durata a 5 zile, câte 8 ore pe zi, iar în cea de-a 6-a zi se va ţine examenul, care va consta într-un test grilă care acoperă tematica cursului + susţinere proiect. Ca urmare a absolvirii cursului, beneficiarii vor primi un certificat cu recunoaştere naţională, cu antetele Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, precum şi al Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului.
Trainerii cursului sunt Argăseală Mădălina Elena şi Alexandrescu Valentina – consultanţi şi formatori cu experienţă vastă în domeniile social şi economic.
Pentru alte informaţii puteţi contacta prin email urmatoarea adresă: f.raicu@confindustria.ro.
Categorii
Caută o afacere:
Citește articolele noastre de pe:
Like us?
Păreri despre noi:
Sunt convins ca peste cativa ani vom privi in urma si vom zambi impliniti, cu satisfactia ca am dezvoltat proiecte care si-au pus amprenta asupra celor din jur si noi doi ne vom intalni si vom da mana prieteneste, legati de o prietenie profesionala. Abia astept sa va promovez alte evenimente si sa pun umarul la sustinerea acestei initiativeFlorin GrierasuScrieliber.ro
In trei zile am avut: actele unei firme noi, stampila si cartile de vizita. Multumesc Think Business.Anatolie Chirica - Owner - Reserved Import-Export
Think Business.ro mi-a realizat planul de afacere pe baza caruia am obtinut finantarea pe care o cautam. Va multumesc si va recomand!Cristian Florescu
Mi-a placut foarte mult evenimentul si chiar simt ca am aflat lucuri pe care nu le stiam. Un curs foarte interesant si util, un foarte bun punct de plecare pentru oricine vrea sa isi inceapa o afacere.Paula Prahoveanu, Participanta Seminar - ''Pașii către afacerea ta''
Este important sa realizezi ca ai nevoie de ajutor pentru a crea o afacere de succes! Primul pas a fost facut. Am sunat, am achitat, am stabilit prima sedinta! Poate ca ma asteptam la altceva… o persoana dezinteresata, care sa dea cateva solutii , sa dea sfaturi doar cand stabilim sedintele. Credeam ca va rade de ceea ce vreau sa fac si ma va descuraja, pentru ca nu exista o piata mare de desfacere. In schimb am gasit un om care ma incurajeaza, imi simplifica lucrurile si pasii pe care ii am de …Iulia BuciuManagerPeruci Shop
L-am cunoscut pe Iulian ca participant la unul dintre cursurile mele de vanzari si negociere. M-a surprins sa-l vad atat de preocupat sa invete despre un domeniu in care el lucrase deja. Nu doar ca invata, fiecare informatie noua, fiecare activitate, le traia cu bucurie si se gandea imediat cum le poate folosi si chiar le folosea. Venea la urmatorul modul cu o multime de exemple si intelegeri din ceea ce aplica in munca sa. Cand faci ceva cu atata bucurie este imposibil sa nu te dezvolti si sa …Zoia ZarnescuSenior Trainer BootCamp
Multumim mult pentru ajutorul real pe care il acordati fiecaruia. Am recomandat pagina dvs. si altora si va doresc mult succes.Florina G.
Continuati si pe viitor la fel, deoarece faceti o treaba foarte buna. Multumesc pentru informatiile furnizate si pentru timpul acordat.Maria Negulescu
Este bine venita o actiune de genul acesta. Ma bucur ca se promoveaza dezvoltarea antreprenoriala.Marian RujoiuExtreme Training
Pentru consultanta start-up recomand Think Business. Servicii complete. MultumescSebastian Stan
Comentarii recente
- Viorel on Dizolvarea si radierea unei firme
- Robert Nicolae on FIRMA DE PEISAGISTICA
- Iulian on AFACERE DE IMPRIMAT TRICOURI
- vlad rotundu on AFACERE CU PRODUSE DE COFETARIE – PATISERIE
- Daniela on AFACERE CU PRODUSE DE COFETARIE – PATISERIE
Multilingual Website






